
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΥΓΟΡΟΥ Α΄
Ποιοι θα εμπλακούν ;Οι μαθητές των Δ' και οι υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί τουςΔραστηριότητες· Μελέτη και επεξεργασία του βιβλίου «Τσίχλα κολλημένη στο παπούτσι μου» της Άντρης Αντωνίου.Γνωριμία και διαδικτυακή συνάντηση με τη συγγραφέα. Τι θα χρειαστούμε ; · Βιβλίο «Τσίχλα κολλημένη στο παπούτσι μου» της Άντρης ΑντωνίουΦύλλα Εργασίας

ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΥΓΟΡΟΥ Α΄
Ποιοι θα εμπλακούν ;Οι μαθητές των Δ' τάξεων και οι παπππούδες και γιαγιάδες τουςΔραστηριότητεςΕπίσκεψη στο ΣΚΕ, συνεργασία με το πρόγραμμα Απασχόληση Ηλικιωμένων Αυγόρου.«Παππούδες, γιαγιάδες και παιδιά» στο ίδιο θρανίο.Δραστηριότητα 1: Αναγνώριση απάτης Δραστηριότητα 2: Δημιουργία ισχυρών κωδικών πρόσβασηςΔραστηριότητα 3: Εντοπίστε το Phish! Τι θα χρειαστούμε ; Ένας υπολογιστής, ένα tablet ή ένα smartphone με πρόσβαση στο διαδίκτυο για κάθε ζευγάρι παππούδων- εγγονών.Μια παρουσίαση ή ένα φυλλάδιο με βασικές συμβουλές για την αποφυγή απάτης στο διαδίκτυοΕκτυπωμένα φύλλα εργασίας και κουίζ για διαδραστικές δραστηριότητες Βραβεία για τους νικητές του παιχνιδιού · Λευκό τετράδιο για τη δημιουργία του δικού τους κόμικ που θα δώσουν στον παππού και τη γιαγια · Παρουσίαση - βιντεοπροβολέα

ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΥΓΟΡΟΥ Α΄
Ποιοι θα εμπλακούν ;Οι μαθητές Γ τάξεων και οι παπππούδες και γιαγιάδες τους Δραστηριότητες· Ετοιμασία έντυπου υλικού (έντυπο εγκατάστασης viber και ενημερωτικού εντύπου)Ν Να ενημερώσουν τους παππούδες και γιαγιάδες για τις δυνατότητες και κινδύνους του διαδικτύου. Να τους εκπαιδεύσουν σε απογευματινό χρόνο με τη χρήση τηλεφώνουν ή tablet ή υπολογιστή να βρίσκουν ασφαλείς πληροφορίες στο διαδίκτυο -μηχανές αναζήτηση, διαδικτυακές εφημερίδες, δυνατότητες ψυχαγωγίας που τους παρέχει το διαδίκτυο. Να βοηθήσουν παππούδες - γιαγιάδες να εγκαταστήσουν την εφαρμογή ViberΤι θα χρειαστουμε ;Παραμυθι «Γιαγιά Πρόσεχε στο Διαδίκτυο» · Ενημερωτικό έντυπο με δυνατότητες και κινδύνους διαδικτύου κη Έντυπο εγκατάστασης viberΕ

ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΥΓΟΡΟΥ Α΄
Ποιοι θα εμπλακούν ;Οι μαθητές Β και Γ τάξεων και οι υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί τουςΔραστηριότητες· Ανάγνωση και επεξεργασία παραμυθιού σε σχέση με τις δυνατότητες και τους κινδύνους του διαδικτύου· Δραματοποίηση Ανάληψη ρόλων · Φυλλάδιο Αντιστοίχησης Τι θα χρειαστούμε ;· Παραμύθι Ντίκι (Παναγιώτα Χατζηττοφή) · βιντεοπροβολέα

ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΥΓΟΡΟΥ Α΄
Ποιοι θα εμπλακούν ;Οι μαθητές των Δ' τάξεων και οι υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί τους. ΔραστηριότητεςΕτοιμασία μηνιαίας εφημερίδας σε θέματα διαδικτύου . Η εφημερίδα θα περιλαμβάνει πληροφοριακό υλικό και παιχνίδια σχετικά με αυτό.· Λειτουργία περιπτέρων το διάλειμμα για διανομή της εφημερίδας. Τι θα χρειαστούμε ; · Πρόγραμμα Publisher

ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΥΓΟΡΟΥ Α΄
Ποιοι θα εμπλακούν ;Οι μαθητές Δ, Ε και Στ τάξεων και οι υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί τουςΔραστηριότητες· Ετοιμασία επιτραπέζιων παιχνιδιών (Taboo, Ναι ή Όχι, Εκατομμυριούχος) Τι θα χρειαστούμε ;· Παρουσίαση – βιντεοπροβολέα Υλικά για κατασκευή των επιτραπέζιων παιχνιδιών

ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΥΓΟΡΟΥ Α΄
Σκοπός: Τα παιδιά της Γ τάξης ετοιμάζουν και διανέμουν κώδικα σωστής χρήσης του Διαδικτύου στα παιδάκια της Β τάξης και στους γονείς τους.Ποιοι θα εμπλακούν ;Οι μαθητές Β ,Γ τάξεων, οι υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί τους , γονείς, επίσκεψη ειδικών σε θέματα διαδικτύου Δραστηριότητες· Ετοιμασία τρίπτυχου · Εκτύπωση · Διανομή και ΕπεξήγησηΤι θα χρειαστούμε ; · Πρόγραμμα Publisher

Δοκιμαστικό Σχολείο
Χρήση διαδικτυακού εργαλείου αυτοαξιολόγησης (π.χ. DigCompEdu Check-in, TET-SAT) για την πυροδότητηση της αυτοαξιολόγησης των εκπαιδευτικών (ή χρήση των αποτελεσμάτων SELFIE) και εντοπισμός των αναγκών των εκπαιδευτικών αναφορικά με την εξ αποστάσεως διδασκαλία και μάθηση.Βάσει των αναγκών των εκπαιδευτικών, σχεδιασμός του προγράμματος κατάρτισης, καθορισμός σκοπών, περιεχομένου και εκπαιδευτών (εσωτερικοί -άλλοι εκπαιδευτικοί- ή εξωτερικοί).Ανακοίνωση του προγράμματος και του περιεχομένου της κατάρτισης.Διεξαγωγή της κατάρτισης στο σχολείο.Δημιουργία διαδικτυακού χώρου για επικοινωνία και συνεργασία, ανταλλαγή εμπειριών, παροχή εποικοδομητικής κριτικής (ως κριτικοί φίλοι), ανταλλαγή υλικού και βοηθημάτων.

ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΛΟΥΚΑ
Δημιουργήσαμε ομάδα που αποτελείται από παιδιά της Στ' τάξης του σχολείου μας. Μελετήσαμε πηγές, συμβουλευτήκαμε ειδικό ερευνητή (Δρ. Χρίστο Γιασεμή) και υποβάλαμε ερευνητική πρόταση στο Ίδρυμα Προώθησης Έρευνας. Στόχος μας είναι να γίνει μια έρευνα στο σχολείο για τα διαδικτυακά παιχνίδια που παίζουν οι μαθητές του σχολείου μας, από τα ίδια τα παιδιά. Στα πλαίσια της έρευνας αυτής, επισκεφθήκαμε όλα τα τμήματα του σχολείου μας και δώσαμε έναν κατάλογο με περιγραφές παιχνιδιών κατάλληλων για όλες τις ηλικίες. Επίσης, ενημερώσαμε τους μαθητές για παιχνίδια τα οποία δεν είναι κατάλληλα. Προσκαλέσαμε και ειδικό για διαδικτυακά παιχνίδια και εκπαίδευση, τη Δρ Ελισάβετ Κιούρτη, και παίξαμε παιχνίδια σε Playstation και υπολογιστή κατάλληλα για όλες τις ηλικίες. Τα παιχνίδια ήταν ανοικτά τα διαλείμματα και τα παιδιά μπορούσαν να επισκεφθούν την αίθουσα και να τα δοκιμάσουν.

ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΥΜΠΙΩΝ
Οι δύο ομάδες των Μικρών Εκπαιδευτών του σχολείου, με αφορμή το βίντεο '`Flying Books' και το βιβλίο που γράφουν για την ασφάλεια στο διαδίκτυο 'Το ημερολόγιο του Ολύμπιου' , δημιούργησαν το βίντεο που θα συνοδεύει (trailer) το βιβλίο αυτό υιοθετώντας την τεχνική stop animation, καταγραφής οθόνης και εξειδικευμένου μοντάζ. Έγραψαν το σενάριο (διαλόγους, σκηνικά) και συμμετείχαν και οι ίδιοι στο βίντεο. Το κινηματογράφησαν, δημιούργησαν τις καταγραφές οθόνης και την εισαγωγή του βίντεο με stop animation, επέλεξαν τις σωστές σκηνές, έκαναν το μοντάζ και υπόβαλαν το τελικό βίντεο στο διαγωνισμό για την ασφάλεια στο διαδίκτυο.