Δοκιμαστικό Σχολείο
Χρήση διαδικτυακού εργαλείου αυτοαξιολόγησης (π.χ. DigCompEdu Check-in, TET-SAT) για την πυροδότητηση της αυτοαξιολόγησης των εκπαιδευτικών (ή χρήση των αποτελεσμάτων SELFIE) και εντοπισμός των αναγκών των εκπαιδευτικών αναφορικά με την εξ αποστάσεως διδασκαλία και μάθηση.Βάσει των αναγκών των εκπαιδευτικών, σχεδιασμός του προγράμματος κατάρτισης, καθορισμός σκοπών, περιεχομένου και εκπαιδευτών (εσωτερικοί -άλλοι εκπαιδευτικοί- ή εξωτερικοί).Ανακοίνωση του προγράμματος και του περιεχομένου της κατάρτισης.Διεξαγωγή της κατάρτισης στο σχολείο.Δημιουργία διαδικτυακού χώρου για επικοινωνία και συνεργασία, ανταλλαγή εμπειριών, παροχή εποικοδομητικής κριτικής (ως κριτικοί φίλοι), ανταλλαγή υλικού και βοηθημάτων.